Londonresa - affärer, shopping

Det blev inte så mycket spring i affärer denna Londonresa.
Men några var vi i och Sonen shoppade loss byggmodeller på Hamleys. 
De hade choklad i min färg, men den kändes lite konstlad...
Vi gick till Liberty istället och köpte lite "riktig" choklad.
De hade även en avdelning för monster...

Man kunde mäta vilken slags monster man är - eller ska ge till.
*
Senare klev jag in i en sanslös skobutik, på Carnaby street, men tyvärr inget jag hade användning för...
Men jag skulle vilja ha många av deras skor!
Dessa skor är inte på något vis de mest uppseendeväckande, men tycker att de
är lite signifikanta för mig: måttbandsrosett överst, och gulsvart stickad nederst. :-)
*
Och till sist det jag shoppade:
Vanliga vardagstoppar,
en olivgrön anorak i vindtyg, som kan packas ihop och stoppas i fickan!
En tunn, Paisleymönstrad blus och en hjärtlig topp.
Och skor!!!
Nudefärgade lacksandaletter och svarta fuskmockapumps.
Ett par blå fuskmockaballerina och ett par mockaloafers.
Real Blue Suede Shoes alltså!
Fyra par, japp. Men jag passar på när jag hittar.
Dessutom var de så b.i.l.l.i.g.a.
*
Helnöjd!
Eller vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Har kikat runt lite hos dig och blev så glad när jag upptäckte att du också gillar orange. Du har många kul ideér så jag återkommer.

Svar: Tack för komplimangen! Välkommen tillbaka!
Cicci H

2014-08-08 @ 17:19:40
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0