Dubbla Chocolate Chip Cookies

När Sonen börjar baka vet man inte vad det blir för gott resultat!
Observera att jag skrev GOTT resultat, för han verkar ha en skön känsla för att det han vill
och vågar prova smakar bra när han är klar.
Ibland frågar han mig och jag kan ge förslag, men jag tycker han kan prova sig fram.
*
Hans ChocolateChipCookies har ju varit med här flera gånger.
Idag blir det inte mycket till recept.
Mer en liten vägledning och ingredienslista på det han lade i extra.
 
Kakdegen gjordes utan att hackad choklad blandades i.
Degen rullades i kulor som plattades till:
ovanpå lade han sedan minimarshmallow, hackad choklad av olika nyanser
Allra överst en platt kula som smälte ner och täckte hela härligheten under gräddningen!
MMMmmmm så gott det blev!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Spännande:) Låter väldigt gott!

2014-07-08 @ 18:15:17
URL: http://sessie.se
Postat av: Frisky Frog

MUMS! En sådan son skulle man haft...
/kram

Svar: Å andra sidan har du två härliga döttrar!
Cicci H

2014-07-08 @ 23:36:25
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0