Huskvarna stickcafé

Ibland begriper jag inte hur det går till.
Hur fort den där månaden går emellan vår stickcaféträffar på Huskvarna bibliotek.
En vecka eller två, ja.
Men en hel månad?!
*
Det här ligger nu på blockning och jag hoppas kunna ta det med mig.
Det är inte en människa som ser vad det ska bli - en kofta.
Förlagan kommer från fina vännen Myggan!
*
Alltså:
imorgon
17-19
Huskvarna bibliotek
kaffe för en guldpeng finns
vill man semla till sig får man ta med själv
eller annat valfritt att tugga på
*
Alla hjärtligt välkomna!
Kan man inte sticka eller virka så kan vi visa och lära :-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Buhu! Jag kan inte komma!
/Anna

2014-03-03 @ 17:18:53
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0