Urstarka Maria

Dagens Ros och veckans nya vårblommor till Maria!
Maria har jag lärt känna via våra respektive bloggar.
Hennes heter "pysseldagar", men kan nog inte hittas längre tyvärr.
 Kommer inte ihåg vem som hittade vem först :-)
Maria är en människa med otroligt glatt humör och hela tiden eld i baken.
Det finns så mycket hon vill hinna med:
sin familj, djuren, pyssla, ha eget företag i städbranschen, sälja dammvippor av strutsfjädrar på nätet.
You name it!
*
Och så hände det:
i september 2013,
hon fick huvudvärk och inga tabletter hjälpte,
sjukhusbesök och sen inte ett livstecken...
Som jag väntade och gick in på bloggen, för att få veta vart hon tagit vägen.
Strax innan jul kunde vi höras av via mejl! :-)
*
Det hon varit med om ska inte jag berätta här
men hon har guillian barre syndrom.
Det läser ni bäst i hennes nya blogg: Urstarka Jag.
Där kommer hon att berätta sin historia.
 
All styrka till Maria som är på bättringsvägen,
Och jag är så glad för hennes skull, alla framsteg och att hon har kvar sitt goda humör, envishet
och den fantastiska förmågan att se ljust och framåt!
*
Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Vilken tjej !!!! Var bara tvungen att fortsätta läsa.
Å här gnäller vi om vädret !
Ha en go helg .
Kram på dej ,nu måste vi snart se till att få till den där lunchen:-)

2014-03-21 @ 21:00:54
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se
Postat av: Urstarka Jag

Tack för dom fina orden!!!!
Kraam <3 <3 <3

2014-03-22 @ 14:49:13
URL: http://mingbs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0