Våren är här!

För att stanna hoppas jag!
Jag har inte glömt vare sig blogg eller er, men ibland finns det saker att ta hand om IRL.
Och jag har ju oftast, helst den typen av inlägg som visar lite mer än dagens outfit,
middagen eller liknande.
Säger inget om bloggar med dylik inriktning, men det är ju inte så det brukar vara här.
Jag har ju som vanligt en hel hög med oavslutade projekt och jag kan ge mig DEN
på att alla blir klara samtidigt och DÅ minsann!
*
Men jag vill gärna ge er en vårblomma för att ni tittar in här och har tålamod och är nyfikna på nyheter!
Tack för att ni kommer hit!
Jag återkommer vilken dag som helst!
*
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Penséer kan jag ana, lökarna kan vara krokus, eller?
Njut du våren, det är en underbar tid!
Kram Karin

Svar: Jajemen, vita krokus och mörkt lila penséer.
Cicci H

2014-03-09 @ 16:48:16
URL: http://pixelmojan.se
Postat av: Anna Lennartsdotter

Du är välkommen tillbaka när som helst. =) Jag hoppas att det är vanliga "vardagsbestyr" och inte tråkigheter som sätter kräver uppmärksamhet.
/Anna

Svar: Ånej! Det var inte meningen att ge det intrycket. Inga tråkigheter, lovar! Korvgrillning ute, lapa sol, långpromenad, fira Storseglarens födelsedag på restaurang, träna, sticka lite, kolla på" Bones", handla, måla en vägg i Sonens rum, laga mat; du vet hur det är :-)
Cicci H

2014-03-09 @ 20:56:21
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0