Grytlappar med Fasanjägarna

Under den påtvingade stillheten under helgen
gjorde jag ändå nåt litet:
solen sken och medan familjen tog en premiärtur med båten satt jag ju på altanen
(när jag inte spatserade i trädgården och kollade på det som gror).
Jag lyssnade klart på:
Den handlar om 4 killar och en tjej som lärde känna varandra på internat.
De hade lite för mycket fuffens för sig, men köpte sina offers tystnad...
Carl Mörk på avdelning Q börjar nysta i ett syskonpars dödsfall och ledtrådarna
drar mot ungdomarna (som nu är aktade rika herrar i samhällets topp,
medan den enda kvinnan i gänget lever som hemlös).
Stefan Sauk läser med den äran.
*
Och jag ska ikväll dra igång nästa bok i ordningen! :-)
Underbart!
*
Och så är jag ju kvinna med simultankapacitet så jag passade på att virka
ett par nya grytlappar att ha i båten, då de andra har försvunnit.
Har fler förstås, men det var fel färg.
Nästan som vågor mot en sandstrand eller hur?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0