Till Toscana

Tänk om det ändå vore jag som åkte...
Nej. Jag har läst en till av Åsa Hellbergs härliga böcker!
Jag både skrattar och gråter!
Den här handlar om två väninnor;
den ena författare och den andra journalist som skriver resereportage.
De åker till Toscana i privata ärenden för att ... :-)
Vill inte berätta för mycket för att inte råka skriva "fel" och spoila nåt.
Läsvärd! Perfekt i sommartider!
Feel-good! Vilket jag tycker VÄLDIGT mycket om
när så många andra skriver om död och elände både på längden och tvären.
(Vilket jag oxå läser).
 
Heja Åsa! Nu väntar jag på "Gloria"!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Hellberg

Tusen tack! :)

2015-06-26 @ 13:47:04
URL: http://asahellberg.blogspot.se/
Postat av: Karin

Jag tycker du är en tusenkonstnär!
Kan trolla med både färger, tyg och mat.
Kramar Karin

Svar: Just nu känns det inte så. Därför blir jag så oerhört glad och tacksam över en så fin komplimang! Tack snälla Karin!
Cicci H

2015-06-27 @ 21:07:52
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0