Garnrelaterad dagstripp i antågande!

På helgens Event bestämde vi oss för att åka till Carina som har Vadstena Ull&Garn.
Vi är redan ett gäng, men kanske fler vill haka på?
Vi åker sön 15 mars och utgår från Jkpg/Huskvarna.
Om man tänker sig en sovmorgon
(för det är ju ändå söndag och några av oss, läs t ex jag, önskar slippa gå upp i ottan)
kanske vi kan vara på väg omkring kl 10.
Exakta tider återkommer jag till.
*
Såååå. Följ med !
*
Man vill inte missa denna härliga butik, på en gård, på en åker, hitom Vadstena!
 
PS.
Inser i detta ögonblick att jag helt missat att torga Mars månads stickcafé på Huskvarna bibliotek...
Jag skäms. För det hade vi igår, tisdag...
Samtidigt är jag glad och tacksam eftersom vi var så många,
trots min fadäs...
 
 

Kommentarer
Postat av: catharina på bibblan

Det ska bli så roligt !!!

2015-03-05 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0