Planering inför...

Hej där!
Nu är vi mitt uppe i första höstmånaden. Eller?
Har haft planeringsmöte med C på Huskvarna bibliotek.
Varför då, undrar förstås vän av nyfikenhet?
Höstens stickevent!
Boka in lördagen 7 november!
Kl 10 slår vi upp portarna!
*
Självklart kommer jag med mer information framöver,
men så här långt kan jag säga att vi ska inviga "nåt".
Dessutom hoppas jag kunna berätta om fler saker redan under nästa vecka,
men jag  behöver ta kontakt med några personer först! :-)
*
Alltså: 7 november Huskvarna Bibliotek!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Tjoho! =)

Svar: Tjoho! :-)
Cicci H

2015-09-17 @ 20:40:50
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0