Nytt år och nya projekt!

När jag läser bloggar, tidningar, träffar handarbetande vänner och bläddrar bland egna mönster 
uppstår varje gång detta dilemma och med det emellanåt - 
en svååår beslutsångest!
Vilket?
Jo: att det finns så mycket jag vill göra!
 
På min Att-Göra-Lista just nu:
klippa trasor  av trikå och virka mig en köksmatta
sy egna kökshanddukar passande nysydda  (och uppsatta) gardinen
sy klänningar av de 4 olika avritade mönstrena
virka en tjock vit poncho
sticka/virka filt till min soffa
tillverka nån typ av sittdyna till köksstolarna = 4 st
klä om en stor kudde till soffan (tyget är tillklippt)
 
 
och så bör jag väl avsluta mina UFO:n.
Den bruna är snart klar. En aning till på längden + muddar så.
 
...och så vidare!
En sån här lista tar ju aldrig slut!
och väl är väl det:
Tänk så tråkigt det skulle bli om idéerna och lusten tog slut?
 
Kom ihåg att klä sig varmt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0