Extra lyxlyxig semesterdag!

Igår fanns planer på att sitta inne vid symaskinen och vara kreativ, men vädret var alldeles för trevligt.
Däremot hade penséerna sett sina bästa dagar...
                                  
Handlade lite nytt.
Till höger i krukorna syns Dagens Fynd!
Solcellsbelysning som jag köpte för 10 svenska kronor styck!
Nu väntar jag bara att på att solen lyser så de kommer till användning.
*
När jag ändå håller på med fynd och tips å sånt så blev lunchen detta:
Jönköpingsområdets Godaste Sushi i mina ögon min mun!
Samurai Sushibar Hos Billy o Johanna.
*
Kvällen avslutades med min egen räkmacka och vitt vin i gott sällskap av härliga N!
*
Dessutom:
min största last i matväg just nu:
Bästa! Godaste! Glassen!
*
Punkt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bara anna

Mina penseeer bytte jag också ut förra veckan, de började se tråkiga ut.

Glass, så gott men vet du, jag har varit utan fika, glass och godis i över en vecka nu så nu har faktiskt sötsuget lagt sig. Hoppas jag kan hålla det nu för jag mår så mycket bättre utan allt socker.

Ha en skön kväll!

Svar: Såg hos dig att du skippar socker. Har provat det. Det funkade ett tag, men svårt att hålla pga mitt jobb.
Cicci H

2013-07-02 @ 20:04:14
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Myggan surrar

Mina penséer är också utbytta idag. Rosa och gult blev det i år. =)
Dina krukor ser supersnygga ut. Vad är det för något som hänger på kanten.
/Anna

Svar: Det är murgröna o krasse. Som förstås har orange blommor :~)
Cicci H

2013-07-02 @ 22:23:04
URL: http://designmosquito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0