Morgonträning

I den här familjen är jag den som är morgontröttast och gärna ligger och drar mig
de morgnar jag är ledig och kan göra det.
Men idag: vaknade tidigt, solen sken och himlen var blå
Tyckte att det var onödigt kallt (-12) men det kan ingen göra nåt åt.
Tänkte i mitt stilla sinne att ett morgonträningspass skulle sitta fint.
Sagt och gjort, det här blev det efter uppvärmning:
30 reps av varje
enhandsrodd med 8 kg KB (30/arm)
situps på pilatesboll
benlyft med rakt ben (30/ben)
Zottmancurl 3 kg hantel (30/arm)
sidostegs sumosquats med 2 kg boll utsträckt
armhävningar på knä
 
Avslutade med 30 minuters yoga.
Det blev bra stretch.
 
Vilken energikick och underbar start på en ledig dag!
Önskar att ni alla oxå har en härlig lördag.
Ta hand om er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0