Weissenhäuser Strand - avslutande delen

En resa består egentligen av tre delar: planering, med förväntan och glädjen över det som kommer.
Själva resan och allt härligt man får uppleva!
Minnena man delar med de som var med och kan njuta av hur det har varit.
*
Vi var iväg fyra dagar även denna tripp och jag längtade lite efter min egen säng
(eftersom den jag sov i hade så obarmhärtigt hård botten...).
Bilden är från bilkön i Puttgarden precis innan bilen kör på färjan för hemresan.
Stolparna mellan köerna var helt fullklistrade! Har inte sett nåt sånt förut.
Det ser lite kul ut, tycker jag.
*
Vi var en halvdag i Lübeck oxå. Trodde det skulle blivit mer, men två grabbar tröttnade rätt snart.
De hittade inget ställe med byggmodeller så de var lite besvikna.
Jag å andra sidan hittade en garnaffär, men den var ordinär och uppmuntrade inte till spontanköp alls.
*
Därmed inte sagt att jag kom hem tomhänt! 
Det är lite fulgarn som är himla mjuka, som jag hoppas kunna förfärdiga sovtossor av.
Frusen som jag är vill jag gärna vara påklädd om fötterna även när jag sover.
Fina nålar att hålla maskor på, samt 2 rundstickor.
Såna stickor har jag redan, MEN ibland håller man på med flera projekt av samma tjocklek så...
Eller hur?
De kostade dessutom bara 1 Euro styck!
*
Vi tillbringade en hel del tid i bil denna resan, så jag hann sticka på den här.
 
Nu är vi hemma i vardagslunken igen.
Och det är helt ok!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Så sant som det var sagt!! :) Ha en fortsatt fin dag! (:

2013-11-04 @ 15:43:11
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Karin

Ljusen med barnansikte på, gillas inte av mig heller!
Det kommer en del makabra nyheter ibland, men det är tur att man kan sovra!
Kramar Karin

2013-11-04 @ 16:59:10
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0