Liten kräftdukning

Vi bjöd in några vänner på en bit mat igår.
Det blev en himla, himla trevlig kväll som gick väldigt fort!
Tiden går fort när man har roligt, är ju ett talande talesätt!
Jag "lånade" både nypon och rönnbär på allmän plats...
*
Vad vi åt?
Vi började med Maskrosvin av en gammal årgång. Årets står fortfarande till sig.
Hemrullade köttbullar, prinskorv, Storseglarens fantastiska Janssons och lite annat smått och gott.
Sedan blev det både kräftor och räkor.
*
Avslutningsvis
Hemgjord vaniljglass och extreeeemt mycket färska björnbär till.
*
Tack för igår C, M, H o M!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bittan

Plocka rönnbär jag visste det var nåt jag glömt skriva på todo :-)))
Kom på det när jag såg din läckra dukning . Tack tack !

Kram Bittan

2013-09-01 @ 12:52:10
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0