45 sekundersintervaller

Trots att jag tränar utomhus två gånger i veckan var jag inte nåt sugen på att
själv ge mig ut i eftermiddag och göra nån utomhusaktivitet.
Det slog mig att det var ett bra tag sen jag gjorde lite egen styrka hemma, så detta är vad som blev:
 
ställde klockan på 45 sekunder:
hopprep
planka
Zottmancurl med 5,5 kgs hantlar
sumosquats med 8 kgs KettleBell
situps (olika varianter varje varv)
dips
5 varv orkade jag idag och känner mig nöjd med att kunna köra slut på mig ;-).
Vilade mellan stationerna bara så länge att jag kom på plats/bytte redskap.
Mest trött i armarna efteråt.
*
Efter stretch invigde jag min julklapp: en skumrulle.
Det var jobbigare än jag trodde. Nästan ett litet extra träningspass i sig...
Men oj så ontskönt det var! :-)
Det där kan jag bli beroende av.
Precis som spikmattan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0