Imorgon är det stickcafé igen!

Jajemen!
Imorgon tisdag ses vi på Huskvarna bibliotek igen.
Kl 17-19 sitter vi med vårt pyssel.
Det blir uppehåll i Juli månad, men innan dess:
2 goa, roliga, härliga timmar tillsammans!
Alla Hjärtligt Välkomna dit!
*
Tror inte jag haft den här med mig; i färdigt skick, så den får en liten visning.
*
Nu har jag börjat sticka på ett sommarlinne. I samma garn som min vita sommartopp.
Inte heller denna gång har jag något mönster att utgå ifrån,
men jag läste för ett tag sedan om ett sätt som jag tror är jättebra.
Blev du nyfiken?
Jag visar och berättar om det på Stickcaféet imorgon :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bettina

Jag missade som vanligt men hoppas ni hade trevligt så ses vi nog till hösten Bettina :-)

Svar: Du är så välkommen när vi tar upp det i augusti igen :-)
Cicci H

2014-06-03 @ 22:26:00
URL: http://mittpyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0