Boka tisdag 5 maj!

Fler än en gång har jag sagt det:
Det är inte klokt vad tiden går fort!
Denna bild betyder, för er trogna läsare, att det är dags för Stickcafé igen!
Vi sitter i Huskvarna bibliotek.
Vi drar igång kl 17 och sitter tills vi blir utkörda vid stängning kl 19.
Det finns kaffeautomat som betalas med mynt.
*
Kanske jag ska ta med detta:
Det ljusblåa är bilden på mönstret och tyvärr helt katastrofalt bländat!
Hur som helst ska det bli en långsjal/ponchonette/svep. Att viras runt kroppen.
Har inte kommit så långt, men idag fick jag helt oväntat två garnpaket av MyggAn som bjudits in
för att hjälpa mig bli av med tygerna...
Både hon och C gjorde nog sitt bästa, men jag tyckte då rakt inte att det syntes
bland rullar och högar.
 
Helt magiskt gav hon mig garn med färger som passar mitt nystartade projekt här ovan...
*
Men även detta hade hon med sig:
Entrådigt ullgarn. Vackra färger att kombinera med annat i stashen.
Med vitt i botten av paketet till nämnda projekt här ovan.
*
Ja. Det var väl dagens  I-landsproblem kan jag tro.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så bra att garnet kommer till användning. (fast det var jag inte orolig för)
Vi gjorde vad vi kunde med tyglagret, men det ska ju bli något sytt också. =)
Syns på tisdag!
/Anna

2015-05-02 @ 08:35:39
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas ni får trevligt i morgon på stickcafet! Jag kan tyvärr inte få ledigt från jobbet pga inventering, så jag kan inte komma ner och umgås med er härliga människor :(
Tänkte höra när ni har nästa träff, så jag kanske kan lyckas få ledigt :) Ha en toppen vecka! Hälsningar Malin från Västerås

Svar: Hej Malin! Synd, men ibland kommer andra saker emellan. Vi ses alltid första tisdagen i varje månad så nästa gång blir 2 juni. Sedan pausar vi nog i juli och augusti. Själv hoppas jag orka eftersom jag ligger hemma från jobbet idag...
Cicci H

2015-05-04 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0