Att vara lite före

Jag är en person som behöver lite startsträcka innan jag kommer igång, 
så att säga.
Därför var det med glädje jag fick se att jag var "först" med nåt.
Före Ingvars blågula möbelvaruhus ialla fall... :-)
I Familytidningen som kom i veckan tipsas det om att sprejmåla
i guld och koppar den metallhylla som har en mer rostfri ton till vardags.
*
Men...? Har inte jag sett det här förut?
Joråsåatte.
I mitt alldeles eget sovrum!
I nyss nämnda varuhus köpte jag skenor och tillbehör för att göra mig
en snabb och enkel skjutdörrsgarderob.
Hade bestämt mig för guldish finish, samt vitt, grönt och ljust trä.
Med bara den enkla detaljen att dessa skenor icke tillverkas i guldish...
Men en hyfsat händig kvinna tar sprayburken i egna händer och målar själv.
(Målade, sågade och skruvade upp själv)
*
Jag är nöjd med resultatet som kan ses här.
 
För vän av ordning vill jag påpeka att inlägget skrevs i juni,
men själva tillverkningen skedde i mars.
 
Så.
För. En.Gångs. Skull. Var. Jag. Före.
:-)
 
Trevlig helg!
*
Fler uppdateringar om Stickeventet kommer under veckan!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Snyggt! Tur att du är händig så att du kan fixa lite själv.
Ha en himla skön semester. Ta det lite lugnt mellan träningspassen och passa på att sippa lite vin också. =)
Kram!

Svar: O virkning ska jag ha med! Behöver producera till Julmyset i Bashult i december
Cicci H

2015-10-16 @ 19:13:58
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0